تقدیر سفیر اوکراین از خدمات دهی شایسته در بیمارستان کیش

  • 1396/10/20
  • 13:23:34
  • 869

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرگئی بوردیلیاک سفیر اوکراین در ایران، که جزیره کیش را برای درمان بیماری ریوی خود برگزیده بود با ابراز رضایت از خدمات درمانی ارائه شده از مسئولان و تیم پزشکی بیمارستان کیش تقدیر کرد.

سفیر اوکراین که نخستین بار سال گذشته در تعطیلات سال نو میلادی به کیش سفر کرده بود این بار برای درمان مشکلات ریوی خود به بیمارستان جزیره کیش مراجعه کرد.

وی علت سفر خود به کیش را  پاکی آب و هوا، جاذبه های طبیعی، آرامش، امنیت و وجود امکانات و خدمات خوب درمانی در بیمارستان کیش برشمرد و افزود: جزیره کیش دارای پتانسیل های خوبی از نظر امکانات بیمارستانی و حضور پزشکان حاذق است و برای توسعه توریسم سلامت در این جزیره می توان با ارائه خدمات تخصصی در برخی زمینه ها، این منطقه آزاد را به مرکز گردشگری سلامت تبدیل کرد.

سرگئی بوردیلیاک گفت: توانمندیهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، توسعه برنامه های گردشگری و رونق اقتصادی را برای جزیره کیش به همراه دارد.

گفتنی است سفیر اوکراین برای درمان مشکلات ریوی به مدت سه روز در بیمارستان کیش بستری بود و پس از بهبودی کامل در پیامی با اشاره به حضور تیم درمانی حرفه ای و امکانات مدرن از خدمات ارائه شده در بیمارستان کیش تقدیر و تشکر کرد.