حضور پروفسور بابک جوان، پزشک حاذق جهان در زمینه ارولوژی در بیمارستان کیش

  • 1397/03/08
  • 08:24:59
  • 812
پروفسور بابک جوان با هدف ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی در زمینه ارولوژی در بیمارستان کیش حضور می یابد.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، راه اندازی مرکز بین المللی سرطان KCC  یکی از تاکیدات مهم دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برنامه های در دست اقدام  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره به منظور توسعه گردشگری سلامت و خدمات دهی شایسته به بیماران داخلی و خارجی است.

با این هدف اقدامات مختلفی در زمینه بهره گیری از پزشکان مطرح، کادر درمانی متخصص و تجهیزات مناسب بر اساس استانداردهای مراکز درمانی پیشرفته دنیا در بیمارستان کیش انجام شده است.

حضور پروفسور بابک جوان از برجسته ترین پزشکان جهان و رييس منطقه آي انجمن اورولوژي اروپا در وين و نيويورك در بیمارستان جزیره کیش نیز از جمله برنامه های اجرایی در جهت راه اندازی مرکز درمانی سرطان در این منطقه آزاد است.

پروفسور جوان به منظور ویزیت بیماران و انجام اعمال جراحی از چهارشنبه 19 خرداد تا  جمعه 21 خرداد در بیمارستان کیش پذیرای بیماران از نقاط مختلف کشورمان است.

دكتر جوان متولد  سال 1968 در شهر وين است. وی تحصيلات عالي خود را ابتدا در دانشگاه پزشكي وين و سپس در دانشگاه هاروارد گذرانده است.  بابک جوان در سن 29 سالگي به رتبه پروفسوري و استادي دانشگاه نائل شد و در ادامه به معاونت دانشكده ارولوژي دانشگاه وين منصوب شد.

وی همچنین ضمن رياست دانشگاه ليبر (Libre) در شهر بروكسل بلژيك، عهده دار مسئولیت استادی در دانشگاه نيويورك هم بوده است.

وي که در حال حاضر رياست منطقه آي انجمن اورولوژي اروپا در وين و نيويورك را بر عهده دارد به عنوان يكي از نامدارترين متخصصان ارولوژي جهان، علاوه بر انجام موفق اعمال جراحی متعدد در سراسر دنیا،  بيش از 200 مقاله و چندين جلد كتاب نیز به رشته تحرير در آورده ‌است.