رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خبر داد:

  • 1395/09/20
  • 14:46:41
  • 1144

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری سومین دوره از کنگره جراحی مغزو اعصاب  با رویکرد ویژه بر ستون فقرات  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي کیش، محمد خلخالی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری سومین دوره از سری کنگره های نورو آندوسکوپی با رویکرد ویژه بر ستون فقرات و اسپاین خبر داد و در این باره گفت: در راستای راه اندازی کنگره ها، سمینارها و وبینارها  در کیش که طی سه سال گذشته با هدف افزایش سطح سلامت، بهداشت، درمان و بحث های گردشگری انجام شده، کنگره نورو آندوسکوپی یا جراحی بافت های مغزی که در واقع از طریق آندوسکوپی انجام می شود جایگاه ثابتی را در تقویم کنگره های کیش به دست آورد.

وی افزود: بر همین اساس کنگره نورو آندوسکوپی طی دو سال گذشته یعنی در سال های 93 و 94 برگزار شد اما در سال جاری این کنگره با نگاهی ویژه و تخصصی بر ستون فقرات و اسپاین برگزار خواهد شد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، افزایش سطح علمی پزشکان را از جمله اهداف این کنگره خواند و اظهار کرد: یقینا برگزاری چنین کنگره هایی می تواند نقش مهمی در آشنایی پزشکان و متخصصان ایران و جهان با جزیره زیبای کیش داشته باشد ضمن اینکه چنین کنگره هایی می توانند نقشی کلیدی در به روز کردن علم و دانش این حوزه برای پزشکان و متخصصان این عرصه داشته باشند.

دكتر خلخالی تصریح کرد: برگزاری چنین کنگره هایی به ما اجازه می دهد که از حضور متخصصان در بیمارستان کیش بهره مند شویم که نکته بسیار کلیدی و مهمی برای جزیره به شمار می رود.

وی ادامه داد: کنگره بین المللی ستون فقرات در آذرماه با حضور متخصصان داخلی و خارجی در کیش برگزار می شود و علاوه بر توجه به رفع نیاز آموزشی گروه پزشکان به مباحث تخصصی این حوزه خواهد پرداخت.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزود: طی این کنگره کارگاه های آموزشی و غرفه هایی جهت ارائه تکنولوژی و تجهیزات پزشکی نیز فعال خواهند بود تا شرکت کنندگان از آن بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، کنگره بین المللی ستون فقرات با حمایت سازمان منطقه آزاد، بیمارستان کیش و انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران ، 25 و 26 آذر ماه در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار می شود.