به بهانه حضور بازرسان سازمان بهداشت جهاني :

  • 1395/11/23
  • 12:13:41
  • 1321

به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش ، اين مانور به منظور  سنجش توانايي و ارزيابي عملكرد تيم IHR بيمارستان  در ظهر روز چهارشنبه 20 بهمن ماه برگزار  گرديد. در اين تمرين كه با هماهنگي مركز توسعه سلامت و فرودگاه بين المللي كيش  برگزار گرديد. بيمار فرضي از يكي از پروازهاي ورودي به كيش از كشور امارات متحده عربي  ، بيمار توسط افسر IHR مركز توسعه سلامت كيش ، شناسايي شده و طي تماس با مركز EOC بيمارستان مراتب گزارش گرديد. در ادمه تيم IHR بيمارستان با رعايت مسائل حفاظت فردي و ايمني با تجهيزات لازم به فرودگاه رفته و بيمار را بصورت  كاملا ايزوله  به بيمارستان منتقل نمودند.

در بخش ايزوله تنفسي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش ، اقدامات درماني مورد نياز اعم از  مانيتورينگ و نمونه گيري تحت شرايط خاص ايزولاسيون براي بيمار مشكوك به  بيماري واگير تنفسي انجام شد .

در ادامه در ساعت 17 همان روز جلسه ايي در سالن همايش شماره 2 بيمارستان ترتيب داده شد و اعضاي كميته هاي كنترل عفونت و تيم IHR وچارت بحران بيمارستان  پس از مشاهده فيلم مانور انجام شده در خصوص كيفيت برگزاري تمرين و رفع اشكالات مشاهده شده به بحث و تبادل نظر پرداختند .