رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خبرداد:

  • 1396/01/28
  • 10:58:20
  • 1495

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به مراجعه بیش از ۱۵ هزار نفر به بیمارستان در ایام نوروز از رضایتمندی ۹۷ درصدی در این ایام خبر داد.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصي و فوق تخصصي کیش، دكتر  محمد خلخالی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به فعالیت تمام بخش های بیمارستان در ایام تعطیلات نوروزی گفت: بیمارستان کیش در تمام ایام تعطیلات نوروزی بر خلاف بسیاری از بخش های سرزمین اصلی به صورت شبانه روزی  فعال بود و پزشکان متخصص نیز در دو نوبت صبح و عصر به ویزیت بیماران می پرداختند.

وی افزود: در این مدت بالغ بر ۱۵ هزار نفر به بیمارستان مراجعه کردند که از این میان ده هزار و ۸۰۰ مورد خدمات سر پایی و ۲۸ هزار و ۵۰۰ نفر مورد پاراکلینیک گزارش شده است ضمن اینکه نزدیک به ۲۳۵ مورد بستری و ۱۰۳ بیمار دیالیزی نیز طی این مدت خدمات لازم را دریافت کردند.

خلخالی با اشاره به اینکه در ایام نوروز خدمات رسانی به بخش های تخصصی نیز کمرنگ نشد افزود: لذا بر همین اساس ۱۹ مورد بیمار تالاسمی و ۳۰ مورد بخش های مربوط به مصدومان تصادفات نیز پوشش داده شد.

وی با اعلام اینکه درتعطیلات نوروزی بیمارستان کیش ۲۸۰ مورد اعزام آمبولانس داشته است میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان را بالای ۹۷ درصد خواند و گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده توسط موسسه علوم و فنون کیش بالغ بر ۹۷ درصد رضایتمندی در بخش بهداشت، درمان و سلامت گزارش شده است که با توجه به طیف گسترده مراجعه کنندگان و میزان خدمات ارائه شده، موفقیت چشمگیری به شمار می آید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش درباره برنامه های سال جاری اظهار کرد: در سال جاری برنامه های مفصلی در بخش های پژوهش و ارتقاء فعالیت های بیمارستانی مد نظر است ضمن اینکه بنا داریم، در سال جاری بخش زنان و زایمان را به صورت یک بیمارستان مستقل ایجاد کنیم و بخش VIP نیز در این قسمت فعال کنیم.

خلخالی افزود: بازسازی بخش اطفال نیز مد نظر قرار دارد که در شش ماهه نخست سال انجام خواهد شد.

وی در خصوص کارت هوشمند سلامت کیشوندان گفت: کارت هوشمند سلامت کیشوندان نیز در راستای خدمات الکترونیک به ساکنین جزیره مد نظر قرار دارد که امسال راه اندازی خواهد شد.

جزیره کیش با مساحت بیش از ۹۱ کیلومتر در میان آب های نیلگون خلیج فارس، در ایام نوروز پذیرای بیش از ۳۰۰ هزار نفر گردشگر است که به همین مناسبت تمامی بخش های خدماتی و درمانی در این جزیره برای خدمات دهی به کیشوندان و گردشگران به صورت کامل فعال می باشد.