ديدار رئيس و مسئولين بيمارستان تخصصي وفوق تخصصي كيش با امام جمعه كيش

  • 1396/01/28
  • 11:17:59
  • 1391

به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش ، در این دیدار دکتر علیدادی با اشاره به پيشرفت هاي حاصل شده در حوزه درمان و سلامت جزيره  در چند سال اخیر گفت: با حضور دكتر خلخالي بعنوان رئيس بيمارستان با سابقه حضور در سالهاي گذشته در جزيره و بهره گيري از تجربيات پزشكي  اقدامات بنیادین دربيمارستان  انجام شده که امید است امسال که سال اقتصاد مقاومتي ، توليدو اشتغال نام گرفته است همراه با سراسر کشور شاهد موفقیت دولت و ملت ایران باشیم .

وی افزود: انتخاب دكتر خلخالي از بدنه كيش يكي از نكات مثبت مشهود در اجراي طرح هاي توسعه درماني جزيره بوده و به جرات ميتوان گفت در اين حوزه پيشرفت چشمگيري حاصل شده است و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ضمن تشكر از ارائه خدمات درماني مطلوب به بيماران خواستار ملاحظه بيش از پيش اقشار كم درامد وضعيف  جزيره كيش شد . 

امام جمعه کیش درادامه گفت: شتاب توسعه در حوزه درمان بسيار فراتر از ساير حوزه ها بوده كه آنچنان كه بايد اين  توانمندیها به اطلاع مردم رسانده نشده است كه بايد در اين حوزه هم بيشتر فعاليت گردد.

در اين ديدار  دكتر خلخالي  ضمن تشكر از حمايت هاي  امام جمعه محترم كيش گزارشي از عملكرد بيمارستان طي سال گذشته و همچنين ايام نوروز96 ارائه كرد .

وي همچنين افزود : در سال جديد با توجه به فراهم بودن زير ساخت هاي مطلوب در عرصه درمان تمركز بر بهبود كيفيت  و تقويت اخلاق پزشكي و مردم داري بيش از پيش مد نظر تيم مديريتي بيمارستان مي باشد كه اميدواريم  بتوانيم از رنج و درد  بيماران با اخلاق حسنه اسلامي بكاهيم .