برگزاري مراسم بزرگداشت روز پزشك و داروساز در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش

  • 1396/06/05
  • 14:01:33
  • 1072

ريل گذاري مناسبي در حوزه سلامت در جزيره كيش انجام شده است

دكتر محمد خلخالي رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به دستاوردهای مثبت حوزه بهداشت و درمان در طی چهار سال اخیر در جزیره اشاره کرد و گفت : ریل گذاری های خوبی در توسعه حوزه بهداشت ، درمان و سلامت کیش صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا ، دكترمحمد خلخالی پنجشنبه در آئین تجلیل از پزشکان جزیره کیش با تبریک زاد روز ابوعلی سینا حکیم نامدار ایرانی و روز پزشک و همچنين زادروز محمدبن زكرياي رازي و روز داروساز، به دستاوردهای مثبت انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان جزیره کیش در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود : در طرح تحول سلامت گامهای ارزشمندی برداشته شده ، ممکن است کاستی هایی هم وجود داشته باشد اما تمام تلاش مسئولان برای رفع مشکلات است.

وی افزود : اگر می خواهیم در رونق گردشگری سلامت در منطقه خلیج فارس به عنوان الگو باشیم و خدمت ارائه کنیم باید برای از بین رفتن دغدغه های مردم تلاش کنیم .
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تحصصی کیش در ادامه به ارائه آماری از مراجعان به بیمارستان و همچنین کلینک امام علی(ع) پرداخت و گفت : ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف درمانی از رشد خوبی برخوردار است .
دکتر خلخالی راه اندازی بخش VIP شماره دو، پاتولوژی آزمایشگاه بیمارستان و بخش زنان در داخل بیمارستان و همچنین ارائه کارت هوشمند سلامت توسط شرکت توسعه و سرمایه گذاری از برنامه های آینده حوزه بهداشت و درمان در جزیره کیش عنوان کرد

.
امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت از تلاش های مسئولان منطقه آزاد کیش ،مدیر و کادر بیمارستان که برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان کیش زحمت کشیدند قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسن علیدادی به شخصیت ابن سینا در علم طب اشاره کرد و افزود: ابن سینا شخصیتی استثنایی بود و طبع آدمی نیز به دنبال مدینه فاضله است که یکی از ارکان مهم آن بهداشت در محورهای مختلف است .
وی با بیان اینکه مدینه فاضله دارای سه رکن است اظهار کرد: بهداشت روان ، حکومت عادل و طبیب آگاه از ارکان مدینه فاضله است .
*
حکیم اسم الله است


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تبریک روز پزشک و داروساز گفت : حکیم اسم الله است و باید حکیمانه به خلق خداوند خدمت کند.
دكتر ابراهیم رضوانی با تاکید بر اینکه شفا دهنده خداوند است اظهار داشت : حکیم کسی است که کاهنده آلام بشری است.
وی تصریح کرد: پزشکی که به کار خود مومن و عاشق نباشد نمی تواند انگونه که باید به مردم خدمت رسانی کند.


در پایان مراسم از سه تن از پزشکان پيشكسوت جزیره کیش با اهدا لوح قدردانی شد .
مراسم گرامیداشت روز پزشک با حضور امام جمعه كيش، امام جمعه اهل سنت ، پزشکان ، کادر درمانی و مسئولان بيمارستان و سازمان منطقه آزاد کیش در سالن اجتماعات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش برگزار شد.