اولين جراحي راديكال نفركتومي در بيمارستان كيش

  • 1396/08/17
  • 20:41:44
  • 948

براي اولين بار در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي جزيره كيش يك مرد گردشگر 60 ساله مورد عمل راديكال نفركتومي قرار گرفت و كليه راست او كه دچار بدخيمي پيشرونده شده بود توسط دكتر محمد امين افراسيابي خارج شد.
به گزارش روابط عمومي بيمارستان كيش بيمار 60 ساله با علايم خونريزي شديد ادارار و فشار خون بالا به بيمارستان كيش مراجعه كرده بود كه پس از تاييد سرطان كليه راست توسط تيم پزشكي، دكتر محمد امين افراسيابي، متخصص اورولوژي به همراه تيم پزشكي جراحي اقدام به برداشت و خارج كردن كليه و بافت هاي مبتلاي اطراف آن از بدن بيمار نمودند.


به گفته پزشك معالج پس از جراحي در حال حاضر وضعيت عمومي بيمار خوبست و در ICU بيمارستان كيش دوره بهبود خود را سپري مي كند.
عمل جراحي راديكال نفركتومي كه طي آن كليه بيمار به علت آسيب ديدگي از بدن خارج مي شود، يكي از جراحي هاي بسيار سخت و پيچيده است كه تنها در مراكز دانشگاهي كشور انجام مي شود.

گفتني است بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي 64 تخت خوابه كيش، با تجهيزات بسيار مدرن پزشكي يكي از پيشرفته ترين بيمارستان هاي منطقه است كه آماده ارائه خدمات درماني به تمام ساكنين جزيره كيش و گردشگران مي باشد.