دكتر محمد خلخالي :

  • 1395/12/03
  • 10:36:54
  • 1272

به گزارش روابط عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش ، با توجه به فرا رسيدن بهار و عيد نوروز و حضور گردشگران در جزيره زيباي كيش ، جلسات ستاد نوروزي  به سان همه ساله در سه نوبت با حضور مديران ،مسئولين و سر پرستاران بخش هاي درماني  در سالن همايش شماره يك بيمارستان برگزار گرديد.

در اين جلسات مسئولين بخش ها ، گزارش  آخرين اقدامات و تمهيدات لازم براي آماده سازي بخش هاي مختلف جهت ارائه خدمات درماني مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزي را ارائه كردند و مقرر گرديد تمامي نياز هاي دارو و تجهيزات مصرفي پزشكي تا اول اسفند ماه و ذخيره مورد نياز در انبار ها  فراهم گردد .

دكتر خلخالي در اين خصوص گفت : راه اندازي داروخانه طب سنتي  در دهه مبارك فجر انقلا ب اسلامي و فروشگاه و رستوران در بيمارستان بصورت 24 ساعته از جمله اقدامات رفاهي جديد بيمارستان بوده كه افزوده شده است .همچنين افزايش ساعات كاري كلينيك امام علي (ع) با توجه به موقعيت اين مركزدرماني  در نزديكي مراكز تجاري كيش  از ديگر تمهيدات پيش بيني شده است.

وي همچنين افزود : مستحضريد بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش  با بهره گيري از پزشكان متخصص طب اورژانس بصورت شبانه روزي  و همچنين فعال بودن 24 ساعته داروخانه ها  ، آزمايشگاه و بخش تصوير برداري در ايام نوروز به ويژه بخش MRI اين مركز را بعنوان شاخص در كشور معرفي مي نمايد

بيمارستان  بنا به روال همه ساله از 20 اسفند95 تا 20 فروردين 96در آماده باش كامل بوده و با تمامي ظرفيت نيروي انساني  آماده خدمت رساني به كيشوندان و مهمانان نوروزي خواهد بود

پزشكان متخصص و فوق تخصص در تمامي رشته ها  بنا به تشخيص ضرروت در ايام نوروز در اين مركز حضور دارندو برنامه ريزي  حضور پزشكان نهايي شده است  و ساعات مطب پزشكان عمومي نيز 24 ساعته خواهد بود .

رئيس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش همچنين افزود: مذاكراتي با شركت سرمايه گذاري و توسعه كيشو سازمان هاي بيمهگر در مورد پوشش بيمه ايي مسافران نوروزي انجام شده است . بخش بيماري هاي خاص بيمارستان شامل تالاسمي ، دياليز و ... در تمامي ايام  برقرار مي باشند .

 لازم بذكر است همچنين برنامه حضور مديران كشيك و سوپر وايزري نيز به ستاد نوروزي سازمان منطقه ازاد كيش اعلام گرديد.