بازدید پروفسور ناصر سیم فروش از بیمارستان کیش

  • 1402/02/29
  • 09:52:09
  • 1016

دکتر ناصر سیم فروش عصر پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ضمن دیدار با دکتر فردوسی رئیس بیمارستان از بخش های مختلف بیمارستان از جمله دیالیز ، اتاق عمل ، اورژانس و بخش های ویژه بازدید کرد .

دکتر سیم فروش متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری ، نائب رئیس انجمن بین المللی ارولوژی ، استاد تمام ممتاز ارولوژی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، رئیس بخش ارولوژی و پیوند کلیه مرکز درمانی پزشکی شهید دکتر لبافی نژاد و نویسنده بیش از ۲۰۰ مقاله در نشریه های بین المللی و چندین کتاب به زبان های فارسی و انگلیسی می باشد .
به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش دکتر سیم فروش که در سال های گذشته در بیماستان کیش حضور داشتند ضمن بازدید از بخش های دیالیز ، اتاق عمل ، اورژانس و بخش های ویژه وعده حضور به همراه تیم خود در تیرماه سال جاری جهت انجام بررسی و ارزیابی های اولیه این مرکز درمانی به منظور راه اندازی سیستم پیوند کلیه برای کیشوندان و مسافرین ایرانی و خارجی را دادند.
لازم به ذکر است در حال حاضر بخش دیالیز بیمارستان کیش با ۴ دستگاه دیالیز فعال و ۲۶ بیماری ثابت و بطور میانگین ۱۵ بیمار میهمان در هر ماه به مراجعین خدمات شایسته ارائه می کند .
متاسفانه بیماری های کلیوی از جمله سنگ کلیه در حال حاضر از بیماری های شایع در بین مردم جزیره کیش می باشد و توجه به این موضوع مهم و ارائه بهترین و موثرترین روش های درمانی در دستور کار ریاست بیمارستان قرار داد .